3 Nisan 2012 Salı

Uyudum Büyüdüm Gibi Göründüm



   Uyku bulaşıcı derler. Hak vermiyo değilim. Benden bana bulaşan bi hastalık.Kimse çok 


uyudu  diye ölmemiş bugüne dek ama ölümün de uzun bir uykudan pek farkı yok. Hiç 


uyanmıyacak olduğun bir uyku.rüyalar görsem belki ölüm mantıklı gelebilir. Yaşamaktan 


daha zevkli olur en azından daha sürükleyici. Bu aralar öyle rüyalar görüyorum ki 


hayatımdan her biri bir parça. Eskiye dair ama yenilikçi. Uyandığımda gerçekten yaşadım 


sandığım hepsi. Durup bir düşünmem, tartmam gerekiyo gerçi farketmem için.Mesela uyan 


diyor abim bana her gün dediği gibi. Uyanda hallet şu işleri. Hep bir koşuşturma peşindeler 


rüyamda bile bırakmıyorlar beni kendi halime. Kimsenin gelip sorduğu da yok neyin var iyi 


misin diye? Sadece hadi kalk diyorlar bu kadar yatılır mı? Yatılmaz. Ben de biliyorum 


bu kadar yatılmaz kalkıp yaşamak gerek hayatı. Sonra pişman olacağım uyuyarak 


yaşlandığım için ama kalkamıyorum bir türlü hele de gökyüzü ağlarken. Eskiden beri 


sevmem yağmurlu havaları.Hep bir şeyler alır götürür benden. Sanki en tatlı şeker 


benmişim akan her damla benden bir parça daha koparıyormuş gibi gelir.Erimekten 


korkuyorum yani. Ne güzel bahaneler ama.Güneşte yanmaktan,yağmurda 


erimekten,soğukta donmaktan korkan biri miyim gerçekten? Olanı görmezden gelip 


kelimelerin arkasına saklanmak ne hoş. ya yüzleşmek beni üzenle, adını bilmediğim 


kendimle ? İçimde saklanan en derinde. Sanki ben ben değilmişim içimde ki benmişim gibi 


bazen. Dünya kadar insan türedi zaten . Her birinin aklı 5 karış havada kendi benim içimde. 


Hayallerimde baş rollerde, hep senaryolar yazarlar ayaküstü belki hepsi doğaçlama. Beni 


uyanmaktan alıkoyan onlar evet. 









CEM SEZER ŞAHİN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder