26 Ocak 2013 Cumartesi

Hapşuu...



  • Rutin ile gelen "nasılsın?" sorusuna, "bir saat gibiyim" diye sesli düşündüm. "olamayacak kadar sorumsuzsun" diye cümle yarısında girdi. Normaldi. O 'dün' ya diyordu ben 'dünya'.                        
  • Bardak benim için zaten doldurulan değil dolu bi kavram, küp gibi birşey.
  •  Kucukken sırf ''laboratuvar'' diyemediğim için müdür odasına anahtar istemeye gitmeden önce tuvaletin aynalarinda pratik yapardim.

  •  Leonard Cohen ile Mazhar Alason birdir mesela.
  • Bir tartışmada sesin ne kadar yüksek çıkıyor ve ne kadar kişinin sesini bastırıyorsa, o kadar haklı ve güçlüsün. İşte bu yüzden kaybettik işte biz...
  •  Her şeyin amatörü güzel, sinemanın, müziğin, sporun, tribünün hatta aşkın bile.Aşklar ikiye ayrılır ilki ve diğerleri.
  • Başarısız erkeğin arkasındaki kadın: "Bir erkegin arkasindaki basarili kadin olursam ikikulak yaparim dayanamam ben." diyordu. Boyle de hinzir.
  • Normal hayatta asla aklıma gelmeyen ama duşta şakır şakır söylediğim şarkılarım var benim. Selam olsun.
  • Bence savaş 'SAV'mak ve 'AŞ' kelimelerinn birleşimindeki anlamda gizlidir.Savaşa katılanın da azmettireninde gaza geleninde...
  • Minikken misafirliğe gelip yanında getirdiklerinin hepsini bitirenlere de dev sinir olurdum. Olurduk.
  • "Hayatı uçlarda yaşıyorum." dedim. "Sadece parmak uçlarında yürüyorsun" diye uyaandırdı.
  • "Nasılsın" sorusuna gelen cevap senin nasıl sorduğun ile alakalıdır.      
                                                                         
                                                                                                 Sercan GÜVEN   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder