14 Mart 2012 Çarşamba

İLK YAZI




     Bir metin ortaya koymak bir fikir üretmekten yada konuşurken ağzından çıkan kelimeleri seçmekten çok daha zordur. Bunun nedeni oluşturduğum metinin kalıcı bir eser olmasıdır ve defalarca okunacağını bilmektir. Belki de beni hiç tanımayan, ne demek istediğimi anlamayacak yada anlamak istemeyecek birileri tarafından okunacak olması beni tedirgin ediyor.
      Yazdığım her cümlenin, anlatmak istediğim konudan sapmaması , metnin bütünlüğünü bozmaması ve tabi ki de okuyanı metinin sonuna kadar götürebilecek bir bağlayıcılığa sahip olması gerekiyor. Özellikle oluşturmakta olduğum bu metin hakkında kendi kendime en ufak bir şüpheye yer vermemem gerekir ki okuyacak kişiye okuduğu metinin fikrine saygı duymasını ve hatta ona inanmasını sağlayabilecek bir kararlılıkta olmalıyım.
       Az önce bahsettiğim tedirginliğin bende yol açtığı öz güvensizlik yüzünden yazacak konu dahi bulamıyordum. Aslında bir çok konu hakkında fikir sahibiyim yada öyle zannediyorum . Ama dediğim gibi  her düşünceyi yazıya dökebilmek kolay bir iş değilmiş ya da benim işim değilmiş.Sanırım bunu zamanla daha kolay anlayacağım. 
  Şimdi ise tedirginliğim veya yeteneksizliğim, adını ne koyarsak koyalım farketmez. Umarım tedirginliğimdir. Bu nedenlerden dolayı herhangi bir konu bulup onun hakkında yazı yazamadığımı yazmak istedim.
  Yazamam yazamam yazamam derken neden yazamadığımı yazabildim :)




Deniz IRMAK






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder